Tone við Skipá
Norge

Hva kan jeg hjelpe deg med? Jeg skriver blogginnlegg som inspirerer kvinner til å føle seg flottere ved hjelp av dine produkter. Jeg skriver redaksjonelle artikler og hjelper firmaer å bli mer synlige i form av tekst, bilder og konsultasjon. Jeg holder foredrag og er konferansier for firmaet ditt, og jeg arrangerer eventer av ulike slag. Jeg gjør hår, makeup og styling til film og foto, samt pynter brud, holder sminkekurs og bli ny-dager. Noe annet? Spør meg! Jeg ønsker å inspirere deg til å gjøre noen små forandringer og gi deg de beste tipsene som får deg til å føle deg litt vakrere på en helt vanlig hverdag og se «smæsjing» ut på fest.

Ansikt Hudpleie

Hudpleie på palett

on
10. november 2019

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle denne trenden, eller retningen innen  hudpleie. Multimasking var en trend som tok helt av for en stund siden. Vi ble oppfordret å gjøre slik de gjerne gjør i hudklinikker, nemlig å påføre masker med spesifikke ingredienser og formål på ulike steder i ansiktet – alt etter hva hudområdet faktisk trengte.

Det tok helt av på sosiale medier, og etter min mening var det en suveren måte å få spesielt unge til å begynne å stelle huden.

Hudtrenden vi ser mer av nå er ikke like visuell, men den er både målrettet, funksjonell og ikke minst effektiv. Det er mer en multiseruming, et ikkeeksisterende ord som allikevel er ganske beskrivende.

Det går nemlig ut på å bruke ulike serumer på en gang i ansiktet, serumer som gjør spesifikke ting, men som ikke nødvendigvis trengs over hele ansiktet.

Serum er jo som kjent mer aktive og dyptgående enn kremer. Kremer fungerer heller mer som beskyttelse mens du kan si at et serum, essens eller ekstrakt er mer pleiende. Derfor påfører du serumet før kremen.

For eksempel kan du påføre et beroligende serum på de røde kinnene dine, et annet som trekker sammen porene, et som tilfører masse fukt og drenerer poser rundt øynene, et som strammer opp halsen og et som jobber med pigmenteringen i panna. Høres kanskje mye ut, men her kan du velge dine targets! I saken ser du noen merker som bruker denne filosofien aktivt. Det er Skin Treat, Intraceuticals og Biologique Recherche.

De er tatt bilde av på pressepresentasjon og/eller mottatt som testere av produsentene for å kunne gjøre en journalistisk vurdering.

TAGS
RELATED POSTS

LEAVE A COMMENT